miniskesi İnşallah canım 🥰 bayram demek tatil demek onlara,en azından benim eşime öyle 😂 zorlamiyorum da gel şunu yapalim buraya gidelim diye. İlk evlendigimiz senelerde akraba ziyaretlerine giderdik ama şuan pek yapmıyoruz,kendi tercihi herkesin 😌 iyi bayramlar olsun sizlere de inşallah ☺️