miniskesi Benim eşim bayram nedir bilmez, öğretmemisler😂 ama ben her bayram erkenden kalkar bayram kahvaltımızı hazırlar mis gibi,sonrasında giyinir çıkarım. Önce babannemin mezarına sonra da annemlere geçerim. Kaynanaya bu bayram gitmeyi düşünmüyorum çünkü aramız limoni bu ara. İlk gün planım bu ama ikinci üçüncü gün belki turlara katilabiliriz annem ve kardeşimle Bodrum falan yaparız,Akyaka güzel oluyormus bu mevsimde🥳 Nasip tabii.