Günaydın kızlar ❣️
Ben bugün 18+5 im 3 aylıkken doktorumuz cinsiyetini söyledi Bi kızım daha olacak ben 2 sezeryenim ama Allah nasip ederse 3.numaramı ssvd yapmak istiyorum o yüzden ne zaman doğacak bilmiyorum artık ekim’in20 sinden itibaren bekliyorum😇