buusur iyi yapmışlar şimdiden almakla okadar çok alınacak var ki bitmiyor son aya kadar. Oğlumdayken bizde testte öğrendiğimiz anda başlamışlardı birşeyler almaya son aya kadar hep aldık ancak yetişti alınacaklar. Şimdi 2.nin rahatlığı mı bilmiyorum ozamanki gibi değiliz yavaş yavaş gidiyoruz😅Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰