Mltsnl Sevgi1985 yaaaa Allah bağışlasın bende 16+2 şuan 16+5 de kontrolüm var ilk erkek sonra kız dedi doktor bana da dua edermisiniz darısı bana olsun ☺️
Denizzz54 Kasım anneleri olarak prenseslerimiz çoğunlukta %80 kız gidiyoruz 😍💞 Bizimki de kız bir minik hanım da benden 💐😄
Kaderrhamza Denizzz54 ayy bende Kasım okucak daha öğrenemedim Perşembe gidicem inşallah banada dua edin kızım olsun ❣️😍
Seher112 buusur 16+3 üz kızım olacak Rabbim nasip ederse 2. Gebeliğim ara ara hissediyor gibiyim bakalım
Mltsnl Seher112 ya benimde 16+3 ilk gebeliğim hiç hissetmedim normal mi acaba oluyorda ben mi anlamıyorum ilk diye