Canım bende ilk gebeliğim boş gebelikti 9 haftalığa yakın düşük yapıp kürtaj oldum ve kürtaj da 40 dakkaya yakın kaldım çok kan kaybından ölümden döndüm bunu doktorum Kendi ağzıyla söyledi gelip gidip bana sen ölümden döndün diyordu 2 gece hastanede yatırdılar beni ve doktorun geldi dedi ki bir daha hamile kalabilirsen dua et o kadar çok zarar gördüm ama bak çok şükür 4,5 5 ay sonra tekrardan hamile kaldım 14 haftalık oldum inşallah sağlıkla hayırlısıyla kucagima alabilirim ve tüm hamişler🤲🤲❤️