Merhaba kızlar daha önce burdan birçoğunuzla konuştuk zaten. Bebeğimi 13. Hafta da hastalığından dolayı kaybettim.. suni sancı ile düşürdüm ve kürtajla da kalan parçaları temizlediler.. şimdi aklımdaki soru işareti şu.. benim kürtajımı yapanlar yeni doktordu galiba. Üniversite hastanesinde bilirsiniz genelde tecrübeli yaşı büyük doktor başında duruyor diğer yenilere gösteriyor. Yani yeni derkende stajyer değiller kaşe basmışlar reçeteme dr diye geçiyor ama hocaları başımızda durdu hepsini tarif etti.. ultrasondan karnımdan gösterdi şurda şu var diye o yeni dediğim doktorlarda kürtajı yaptılar temizlediler. Daha yeniler diye aklımı o kadar kurcalıyor ki acaba bi zarar verdiler mi içime diyorum 🥲 kaybımdan sonra daha fazla bebek ister oldum bu yüzden de vesvese geliyor hep aklıma. Ama sonra diyorum kendime hocaları başındaydı bi sorun olsa görürlerdi diyorum. Sonradan da 2 kere kontrole gittim bi sorun çıkmadı alttan baktılar yine ama ben yine artık her şeyden korkar oldum. Aranızda kürtaj olup bi sorun yaşayan var mı ? Yapışıklık, kist oluşumu vs diyorlar. Heralde onlar hemen oluşmuyor olsa bile zamanla ortaya mı çıkıyor ? Bir de kürtaj olup hemen hamile kalanınız var mı ? Kğrtaj rahme zarar verir hamile felan deniliyor çevremde biraz uzun oldu ama gerçekten içimdeki korkulara artık bi sakinlik huzur arıyorum benzer hikayelerden 🥲 herkes bir değil evet ama yine de insan güzel örnekler duyunca sakinleşiyor biraz da olsa