[silindi] iki kürtaj oldum yapışıklığım olmadı çok şükür ona rağmen sağlıklı hamilelik olmadığı için histeroskopiye girdim ve sonra hamile kaldım çok şükür güzel ilerliyor. Demem o ki sen önce iyi olduğuna inan ve vesvese verme kalbine. Sağlıkla çocuğunu kucağına alacağına inan ve tedavini asla aksatma iyi bir doktor bul ve o ne derse güven. Öncelikle dualarında sağlıklı bir bebiş dünyaya getireceğini ve bu sürecin sizi yormadan en kolay şekilde olacağını temkinle. Allah yardımcın olsun 🙏🏻