Ebruyldz356 Bide bilmiyorum ilaçlardan mı tuvalete çıkma isteği oluyor sancı mı yoksa ilaçlar mı yapıyor onun tedirginliği var bide
Umut65 Ssevilayyy tabi her progestan fitil kullanıyordum elim dikislerime bile degiyordu hissediyor dum
Yagmurmeric Umut65 rahim ağzına dikiş atılıyor rahim ağzı 9-10 cm kadar içerde elinize nasıl dikiş değiyordu 🤔
Umut65 Kubraadana3501 ilkinde 37 haftaya kadar yattım tuvalet harici kalkmadım ikinci serklajda oğlum 2 yasinda olduğu için hiç yatamadım ev işi yapmıyordum kaynanam sagolsun her işimi yapıyordu bende yemek ve yatak odamı topluyorum Bi sıkıntı olmadi
Devaamine Beklenenim11 serklaj dan önce hep ayaktayım her işi yapiyordum ama şuan araba bile sürdürmuyor doktorum evde istirahat halindeyim zaten belimden uyusturduklari için şuan baya belimde ağrı oluyor egilemiyorum bile
Beklenenim11 Devaamine ben daha 4 haftalıgım önümüzdeki ay türkiyede abimin kınası var ona gidip gelmek istiyorum yarın doktoruma sorucam 8 haftalıkken gidip gelsem sorunolurmu diye
Yagmurmeric Benim serklaj hikayem kronik, sebepsiz gelişen bir rahim ağzı kısaligindan değildi. Şöyle ki; Rahim ağzında polip vardı. Daha önce varmış ama belirti vermemiş 1 cm bile değilmiş .Hamilelikle birlikte birden büyüme yaptı ve o şekilde öğrendim. Sürekli kanamam olurdu ama şükür bebeğimde sıkıntı olmazdı hiç. Hamilelik boyunca onunla yaşadım, tabi bu polip gittikçe hormonların etkisiyle büyüyor. Ta ki 19. Haftaya kadar.son 2-3 haftadır artık polipin yarısi vajina dışında benim gorebilcegim şekilde yarısı da içerde idi sürekli kanıyordu. Kontrole gittim polip rahim agzini çektiği için bebekte artık büyüyüp yukardan baskı yaptığı için rahim ağzında kısalık oluşmuştu. Polipi kısa bir islemle aldılar. Üç parmak büyüklüğünde idi çıkarıldığında. Tabi sonrasında rahim ağzı kısalığı arttı ve serklaj yapıldı.Şuan 32+6 çok şükür. Eski hayatıma geri döndüm çünkü ben çok iyiyim sadece yolculuk yasak. Bir daha hiç kısalık yaşanmadı aksine her gittiğimde daha da uzuyor mm. Ama benimle aynı olan biriyle tanıştım ve dikiş olduğu halde kısalık devam etti ve servikal halka taktılar artı olarak
Ebruyldz356 Yagmurmeric Çok geçmiş olmuş serklaj kaç haftalıkken yapıldı Bundan sonra ki süreç hepimiz için çok güzel geçer inşaAllah 😊 Bende bugün muayeneye gittim 25 ml ölçtü düzenli ilaçlarla antibiyotikle devam enfeksiyonda olmuşum acil serklaj oldum ama çok şükür tam zamanında fark edilip herşey yapıldı
Sara-2007 Umut65 merhaba peki nasil oldy?hep uzandinizmi?doktora gidib geldiyinizde sikinti olmazmı?yemek tuvalet falan nasil Ben yemek yapiyorum,bazen bulasik korka korkada olsamecburen ama risk dimi?
Yoncaburak Dyygu-ky yoo hayır hiç bir şikayetim yoktu hatta çalışıyordum gayet iyiydim detaylı ultrason yaptırdım orda ki doktor söyledı hemen kendı takipli doktorum apar topar heyet raporu cıkardı progestan ve magnezyum başladı her hafta servıks kontrolüne çağırdı kendım hala iyiyim şükür 🙏ne agrım ne sızım nede kanamam oldu şükür ama istirahat etmek gerçekten baya durumumu düzeltti bence bazen kendım iyi olduğum için dolanıyorum ama 🙄🙄🤭3 aydır sağlıklı birine de yat demek biraz zor oluyor doğal olarak
Yagmurmeric Ebruyldz356 serklaj 19+0 da yapıldı 21 mm di aslında seninki polip alınmasına bağlı bişey beklesek yatsan geçer ama yinede önlem olarak yapalım istersen dedi bende garanti olsun diye kabul ettim
Yagmurmeric Yagmurmeric Ebruyldz356 Ama polip rahimagzini çektiği için zaten kısalmış 28 e kadar en fazla 1 hafta sonra erken doğum yapardın dedi polip büyüyordu hiç durmadan çünkü alınınca ilk 5 mm e kadar düştü hatta bebegimin ayağı geldi geri ittirdiler oğlumu 🤣 1 gece yatırdılar 21 mm oldu serklaj tercih ettik
Fattuma Bebek90 2 hafta kadar dinlendim sonra normal hayatıma döndüm, ağır ev is yapmadım,,ama yatmadim da,,doktorum günlük yürüyüş yapabilecegimi soylemisti,, yürüyüş, enfeksiyon kapmamak için sık sık su içiyordum,onun haricinde normaldi hersey
Stresli Merhaba acil serklaj oldum 25 haftada ikizlere hamileyim 10 gündür sadece wcye kalkıyorum durumum riskli hep yatış verdiler son anda dikdiler bekliyoruz dua ediyoruz 30 haftayı görsek yeter dedi doktor