Bernnnaaaa Ebruyldz356 23.haftada serklaj olmuştum ama yine de yatarak geçirdim 39.haftada doğum oldu suan 6 aylık 🙏
Sara-2007 Stresli allah yardimciniz olsun bende serklajliyim.neden pilav ve kati gidalar tuketmiyorsunuz.kabiz olmamak icinmi?
Stresli Bebek90 korkmayın her tuvalete gittiğinde bende aynı dusuncelerdeyim kanama varmı dikiş dustumu vs tek değilsin elimizden gelen son çare dikisi artırdık dua edelim ayakta kalmayalım ilaçları düzenli içelim yapicaklarimiz bu kadar keyifsiz sıkıntılı süreçler gönül isterdiki böyle olmayalım bir gün bir gündür bebek için 😘
Ebruyldz356 Tekrardan selam Salı günü kanamayla 3 gün hastanede geçirdik şimdi yine pırtı ve kanama var benim gibi kanama sorunu olan var mıydı acaba umarım hemen görürsünüz 😔 Artık kanamaları normalleştirdim ne yapmalıyım hiç bilmiyorum
Gdmr Ebruyldz356 kanaman neden oluyormuş canım doktorun bununla ilgili bir şey dedi mi? enfeksiyon var mı?
Ebruyldz356 Gdmr Bununla ilgili hiç birşey demediler her gün kanıma bakıldı zaten antibiyotik veriyorlardı damar yolundan
Ebruyldz356 Kan değerlerime göre iyi diyolar ama 1000 mg antibiyotik vermişti doktorum şu süreçte çok yüksek değil mi ilaçlara bile güvenemiyorum acaba diyorum ilaçlardan mı oluyor
Stresli Sara-2007 gebelik şekeri var o yüzden tuketmiyorum evet kabız olmamak içinde yemiyorum artık korkak olduk en azından ben öyleyim 🌸