35+3 🥬 ay resmen az kaldı çok heyecanlıyım ilk gebelik sağlıkla gelsin inşallah regl sancılarını unutmuştum ne güzel ama son bir haftadır belime vuruyor ağrı. Doktor 10 Temmuz dedi sezeryan için ama ben hep daha erken olacak gibi hissediyorum. Bayramda doktorum tatilde olacakmış onun stresinden bile erken doğum olabilir :)