Eylulmom bende de aynı durum var sancı çıkmadı doğum duruşu var bu regl ağrısı gibi ağrıyor kasıklarım doğurcam diye korkuyorum Doktorum bursada bu haftasonu geçicez eşimle bursaya. bursaya gitmeden doğurmamam lazım ama bu regl sancıları beni işkillendiriyor