Minis122 Gkee 31+6 haftadayiz temmuz bi gireydi allahin izniylee agrilarim basladi ara ara sicaklar biryandan
Prensesannesi14 @Sevval0308 banada temmuz basi dedi doktor programa bakınca temmuz ortası olarak denk geliyor gerçi program 40 haftaya göre sayıyor
xilda 35.haftadan selamlar 🥰 maşallah 🧿 oğlum beni hiç üzmedi desem yeridir, Temmuzun 17si 40.hafta doluyor bakalım ne zaman doğacak cook heyecanlıyım 🦥
Mrvsmt femme hayır sık sık takibe gidiyorum yarın yine gideceğim bakalım ne derler ama gün vermediler.