Siracinannesi Gkee geçen senenin temmuz annesi olarak başlığı görünce heyecanlandim abshsj zamaan çok çabuk geçiyor 🥲😂 Rabbim sizede sağ salim kucağınıza almak nasip etsin inşallah 🙏🏻😘
Sevval0308 Prensesannesi14 canım bayramdan sonraki hafta olarak konuştuk net su gün demedik. Peki size
Siracinannesi Yrgnnnnnn ay zaman o kadar çabuk geçiyor ki ne ara doğdun da büyüdün diyorsun merak etme 🥲
Carpediem2 femme yaa çok geçmiş olsun inşallah düşer dediğiniz değerler 🙏 şikayetleriniz nelerdi yani kolestazın belirtileri neler?
femme Sevval0308 o kadar doğsa keşke yeter zaten 💙 sağlıkla gelsin de allahim insallah :) 15 gündür hastanelerdeyim:/ iyice de ağırlaştım çok zor oluyor
Sevval0308 femme yaa birde hastane de misin rabbim yardımcın olsun gerçekten hamilelik hayatın dönüm noktasıymis
femme Sevval0308 yatış da değilim ama 2 günde bi geliyorum kan veriyorum. Suanda da mesela bekliyorum sabah geldim kan için 🙄 dua ediyorum da düşme olsun değerlerde diye . Bana çok zor geldi hamilelik. Gebelik şekeri de var . Ah bacim benimm derdim cok 😬😬
Sevval0308 femme aaa bacim rabbim başka dert vermesin sağlıkla sihhatle gelsin de minnoslar bu günler de geçecek Allah’ın izniyle kaçıncı gebelik