MelodyFairy şimdi ne yapman gerek biliyomusun uykuda yok belliki bir sıcak süt ne bileyim bir kase yoğurt hem bebeğe hem sana şifa olsun inşallah stresini de alır biraz mayistiktan sonra içini ferahlat gönlünden ne geciyorsa rabbimden iste ve bir güzel uyu canım sabah ola hayrola git bir hastaneye tüm işlerini bırak ilk iş tmmi negatifte çıksa bunda üzülecek birsey yok en azindan kalbin rahat olur anladinmi bu stres yapmanda iyi değil çünkü şüphe duymak ümit etmek te biraz normal şeyler bu durumda ne yapsan olmaz ama sana diyeceğim içini hep ferah tut ve hep olumlu düşün canım insanın içine doğar seninde içine doğmuş belliki 💐💐