TomrisHanim Nazalex ciddi misin adamlara bak sen ya kimin ülkesinde kime mültecilik taslıyorlar birde devlet hastanesinde sıran geliyor adın yazıyor ama öncelik ona veriliyor senin sıranda İstanbul da annemin başına gelmiş ben olsam kıyameti koparırdim o kim ki geç gelip önümü alacak annem kızmış yapacak birşey yok devlet onlara öncelik tanıyor yapacak birşey yok demiş
gunesinannesi_ Aysham kontrole özele gidiyorum devletin randevusuyla beklemesiyle uğraşamam ama doğum için devlet düşünüyorum çünkü son ana kadar sıkıntı olmazsa hep normal doğum yapıyorlar ben de normal taraftarıyım ama özel öyle değil ufak bahanelerle para için sezeryana alıyorlar direkt ilk gebeliğim ama bu şekilde düşünüyorum 🌺
kalbiminpariltisi gunesinannesi_ ben de sizin gibi düşünüyorum ama hiç devlete gitmedim şuan 38 haftalığım öyle bir durumda nasıl gideceğim takipli olduğum doktorum yok devlette acilden falan mı girmeyi düşünüyorsunuz
Dilek1903 gunesinannesi_ her hastane ve her doktor bir olmuyor işte canım bazı doktorlar maddi çıkarlı bakıyor bazı doktorlar da insanı düşünüyor benim doktorum normal doğum taraftarı sonuna kadar beklicez dedi bir sıkıntı çıkmazsa 36. Haftaya girdim her hafta gideceğim bundan sonra adanada özel e gidiyorum bende
Pellonn Özel hastanede fiyatlar değişiyor mu bilmiyorum ama benim kendi doktorum 11.500₺ Şuan temmuzda 15.000₺ olucak dedi sanırım ameliyat da dolar bazında yükseliyor imkanlar eskisi gibi yetmiyor şahsen kendim için
rainss Keşke Tokat’ta sıra bulabilsem iptal falan olmasa devlete gitmek istiyorum ama maalesef ki ne devlette ne de üniversite hastanesinde sıra bulmak çok zor o yüzden mecburiyetten özele gidiyorum
Cerkes6019 rainss randevulu bir doktor üzerinden ilerleyin son dönem için özele geçin ben öyle yapıyorum şuan doktorum da iyi randevuda buluyorum devlette
Sibel3434 rainss doğum başladığı an acil den giriş yapın doğum orada olur randevu bulamıyprsanız eğer
bdenerigokce Aysham devlette o kadar iyi bir doktora rastladım ki, doğumumu isteğe bağlı sezeryan istiyorum nasıl doktorumu bırakıp başka doktora gidicem bilmiyorum😂neyseki ebeler doğurtuyor
Aysenur68 Cekilmezbirkiz ben Zeyno kamıle gidiyorum sureklı randevu oluyor ben özelde yaptım birinciyi para almak için sezeryan dediler
Fik Cekilmezbirkiz her sabah saat tam 10:00 da rndevular yenieniyor canım saati bilene kolay aslında ☺️
cennetinsusu Cekilmezbirkiz Zeynep Kamile gidiyordum sürekli randevu var aslında. Saat 10 da yeni randevu açılıyor her gün 🌺
gunesinannesi_ kalbiminpariltisi 16+2 yim detaylı araştırmadım ama devletin ebeleri doktorları çok iyi normal doğum konusunda bildiğim kadarıyla acilden gidiyoruz ve nöbetçi ebe veya doktor hangisiyse o yapıyor doğumu bekletmiyorlar yani bir de ben şu yönden de şanslıyım babaannem eski ebe sancım başladığı zaman ona görüncem o tam olarak hangi gün kaç gibi doğuracağımı söyleyecek teyzemler halamlar hep o şekilde yaptı özele gidip devlette doğurdu ve babaanneme göre gittiler 5-10 saat kalmamışlardır en son teyzem doğumunda 1 buçuk saat kaldı doğurdu sonra evine gitti
Jale92 Fy33 ben özelde takipteyim, bütün tahlilerimi devlette , bazen saglık ocagında yaptırıyorum. Hatta doktorum bana böyle önerdi. Tahlillerini yaptır, ben sonuclarına bakar degerlendiririm dedi
sinemsii Jale92 şanslıymışsın canım benim doktorum bakmak bile istemiyor devlette yaptırdığım tahlillerin sonucuna
gunesinannesi_ Dilek1903 Doğru tabiki ama Mardinde oturuyorum hangi 3 doktor değiştirdim ilk ikisi hemen sezeryandan bahsetti daha ilk haftalarımda olmama rağmen şuan üçüncüye gidiyorum o şimdilik bir şey demiyor ama bakalım yine de devlet taraftarıyım
Dilek1903 gunesinannesi_ çok ilginç daha bişe belli olmadan nasıl hemen sezeryan diyorlarsa hakkında hayırlısı canım sağ salim alırsın inşallah kucağına
Dilek1903 Bu arada ben daha hiç hastaneye gidip test olmadım ikamet ettiğimiz mahalle sağlık ocağında ebe takipli yaptırdım testlerimi hep doktorum da baktı sonuçlara hiç burda yaptır filan demedi sadece ikili testte kan verdim özelde o da 80 tl gibi bir rakamdı ben yaptırdığımda sizleri neden hastanelere yönlendiriyorlar merak ettim yazarsanız sevinirim