anneoluyoruuumm16 Aysham üste para verseler Konya’da özele gitmem. Çok şükür devlette bir doktora rastladım dünya iyisi guleryuzlu bilgili bir hanım. Ondan devam
anneoluyoruuumm16 Sjsjsjssjsj42 doktorumdan çok memnunum. Beyhekim eğitim Araştırma Gülşah alkan demir çok güzel birisi hem hekimliği hem insanlığı çok iyi. Özel hastanede bulantı için gittim aciline hiçbir sorun yokken vajinal ultrasona aldılar. Sonra Kan almaya çalışan kişi çok tecrubesizdi soldan beceremedi sağdan alırken tüpü pat diye çekince iğneden koluma kanlar sızdı ve ben o an tansiyon düşüklüğünden bayilmisim. Bir daha asla gitmem
Fy33 Aysham ilk kızımda devlette sorun yaşayıp özele geçtik şimdi ikinci gebeliğim özelde başladım ama ilçede tek özel hastane olduğu için mi bilmiyorum sadece tahlillere toplam 20 30 bin ücret istiyorlar doğum 8 bin dediler diye hatırlıyorum şimdi devlette bı doktorla devam ediyoruz resmen şans yüzüme güldü çok iyi devlette sevmediğim tek şey kalabalık ve mülteciler.
Aysham Ben özele gidiyorum kan tahlili 2 bin istediler devlet hastanesinde yaptırıyorum öyle götürüyorum doğumda özel düşünüyorum Fy33
Jale92 Fy33 ben özelde takipteyim, bütün tahlilerimi devlette , bazen saglık ocagında yaptırıyorum. Hatta doktorum bana böyle önerdi. Tahlillerini yaptır, ben sonuclarına bakar degerlendiririm dedi
Nazalex Konya merkezde o kadar suriyeli var kiii?!!! Sadece tahliller için gidiyorum devlete sıra beklerken bi an fark ettim ki koridorda ki tek türk benim ve aşırı kalabalık. İmkan dahili özel bence. Muayene süresidr 2-3 dk yapıyorlar devlette