Devlette sıra bulamıyoruz diyen anneler, benim doktorum ozeldeydi 15. haftadan sonra şehir Hastanesi’ne gecti, ben de doktorun ilgi alakasını sevdiğim için nereye geçtiyse oraya devam ettim. Hiç aklımda yokken şehir hastanesi takipli olmaya basladim. Ve Hiçbir zaman randevu sorunu yaşamadım. Kan tahlili idrar tahlili vs için asla sıra dahi beklemedim. Nst için de sıra dahi beklemeden randevu zamanından yarım saat önce gidip girdim, hatta bugün geç kaldığım için nstye muayene sonrası girip sonucu doktora gosterdim. Yani herşey şak şak ilerledi. Şimdi 36 haftadayim. Zorunlu sezeryan olacak. Ve belden uyusturmali doğum için ikna etmeye çalışıyorlar. Özelde ise üzerine fiyat farkı alınıyor. Yani genelleme yapmak hiç doğru değil. Ben Pendik’te ikamet ediyorum ve Göztepe Şehir hastanesi takipliyim. Çok da memnunum.