“%25′in üzerinde kira artışı yapamaz, sizi evden çıkaramaz” diye çok güzel gaz veriyorsunuz ama kira bedelinin 35 kuruş eksik yatırılması bile tahliye sebebi. “Yargıtay 35 kuruş kararı” diye internete yazarsanız çıkıyor. “Ama biz eksik yatırmıyoruz” deseniz bile illaki bir eksiklik çıkıyor. Kirayı elden veriyorsanız zaten geçmiş olsun, ödediğinizi ispatlayamazsınız. Ev sahibinin kiracıyı evden çıkartması o kadar da zor değil yani.
Bir de ev sahibini hayır kurumu gibi görüp “zaten ihtiyacı yok, niye zam yapıyor” düşüncesi de vicdansızlık bence. Ekonomik koşullar kiracılar kadar ev sahiplerini de çok zorluyor. Karşılıklı anlayış göstermek ve orta yol bulmak gerekir diye düşünüyorum