Bhryeatss Hiç bir şekilde yapamaz. Sözleşmen olmasa bile fatura üstüne olması veya her ay düzenli aynı ibana para yatırmış olman yeterli. Yasal haklarını kullan derim bana da aynısını yaptılar kabul etmedim polisle kapına gelirim dedi gelemedi çünkü ben haklıyım. Seni ancak kendi veyahut bakmakla yükümlü olduğu alt üst soylarından birş oturacaksa evden çıkartabilir onun içinde sana ihtar name çekecek hemen de çık diyemez yasal bi süre hakkın var. Bunu yaptıktan sonra da evini 3 yıl boyunca kiralayamaz eğer ki kiralarsa ödediğim bütün kiraları manevi tazminatını alırsın 😊