adatuna Hanımefendi anlamadınız sanırım hala aynı seyi tekrar ediyorsunuz.
1.000₺ para değil artık çöp !
Maasımız artıyorsa ev sahibine verelim diye değil !
Ayrıca akıl ve mantık ikilisini kullanmayı deneyin
Sizin ev sahibiniz %130 zam yapmıs olanilir
Benimki %300 yapmak istedi geçen sene %200 arttırabildik..
Bu sene 4.000₺ ye oturdugymuz evin muadilleri neye istinaden 20.000₺ olabilir ?
Sizin gibi herseye itirazsız vicdan diyerek kabul edersek zaten işimiz var.
Umarım ev sahibiniz bizimkiler gibi %100 az , %300 zam yapıyoruz demez !
Kimse zaten bu devirde 1.000₺ ye kirada oturmanın derdinde değil ancak 4.000₺ ye oturdugum evimden 20.000₺ istenince de bir zahmet vermeyelim
Enflasyon herkese varsa, ben feragat ediyorsam bazı seylerden o da edicek ! Tek taraflı öyle bir dünya yok !
Maaşlı çalışan değilim çok şükür ama kimseye de bedavadan para yediricekte değiliz.
Tabi ki hakkımızı arayacagız