adatuna bu insansızlığa sebep olanlar sonucuna katlansın. Ben neden katlanmak zorundayım ? Kendi acınıdan bakmayın 3000₺ evet para değil bu devirde
Benim oturdugum ev 2000₺ den 9000₺ ye cıkartmak istediler gecen sene. Bu sene civarda 18-20 bin..
Ev sahibine adil değil ama kiracıya adil mi? Biz değiliz sorumlusu..
Bu arada lüks bir semt değil burası ortaalama bi yer 100 m2 lik daireler