Bhryeatss sözleşmeye kimse uymuyor ki onu takan yok . Kanun manun hak getire . Mayıs ayında yüzde 50 de bize zam yapıldı hemde sözleşme de tefe tüfe yüzde 25 uygulanacak yazdığı halde . Diretemiyorsun ki kardeşim sözleşmede bu yazıyor diye öyle olunca hemen çok o zaman evden diyorlar . Ben icra memuruyum o kadar çok tahliye dosyası geliyor ki size anlatamam. Allah hepsini islat etsin umarım kısa zamanda bir koruma gelir kiracılara bu durumu böyle yapan bizim insanımız. Evet hayat pahalı ama biz herseyi daha çok zorlastiriyoruz