1prensesimm amiiinn inşallah canım 🤲🏻 benim göbek falan da dusmemisti aniden gelisti her sey hastanede yatiyordum 2 gündür yalancı kasilmalarin var diye yatış verdi. Kontrole diye gitmistim güya iste. 2.gun ikindi civari uyuyordum uyandim kanama gelmisti tuvelete gidip yaptigimda peceteye silince. Soyledim hemsirelere yarim saat kadar sonra da nstye baglayacaklardi tam yataga yatarken bi anda suyum gelmeye basladi 4 5 cm.aciklik vardi hızla ilerledi sevk.verdiler sehir hastanesine gelene kadar 10 cm olmuştu durduramadilar dogumu iste her sey bi amda ve hızlı gelismeye başladı