1prensesimm sakın sakın doğarsa da üzme kendini orda çok güzel ilgileniyorlar, hep böyle düşün ve sütüne odaklan, en çok senin sütüne ihtiyacı olucak küvözdeyken ve bebişin sana kendini toplaman için zaman verecek öyle düşün ❤ eve geldiğinde, annesi kendini toparlamış olacak ve bütün ilgini rahatlıkla bebeğine verebileceksin🥰