1prensesimm ilk hamileliğimde 34 haftalıktan 3 cm açılmam vardı ciğer geliştirici iğne yaptılar. Daha sonra ayağa kalkmam gerektıgını söyledi doktorum 36 hafta da suyum sızmaya başlamıştı, ve doğum başlamıştı 2600 doğdu oğlum hiç bi sıkıntı yoktu benden enfeksiyon geçmiş 1 hafta hastane de kaldı sonra sağlıkla kavuştuk. Merak etmeyin ciğer geliştirici yaptıkları icin sıkıntı olmaz zaten doktorlar bile 28 hafta dan sonra doğsa da korkmayın dıyor sizin bebişimiz kilosu da gayet güzel