25 haftalığım 13/8 in altına inmiyor tansiyonum. 14/9-ve 13/8 hep. Doktorum Alfamet başlattı. Eğer düşme olmazsa yatışlı tedavi dedi. Bende korkuyorum ama içimi ferah tutuyorum. Kızıma sağlıkla kavuşmak istiyorum. Dua edin lütfen 🙏🏽Gerçekten zor bi süreç. Rabbim hepinize şifa versin. 🤲🏽