Burnumageliyoduslkmsn Allah bağışlasın. Analı babalı büyütün inşallah. Bende kızımı normal doğurdum. 52 cm 3700 gr kocaman bir şeydi. Zordu kolay değildi. Ama unutuyorsunuz. Unutmadan ikinciye hamile kalmazdım. 1 hafta sonra dikişleriniz düşer . Dinlenin , batikon kullanmaya özen gösterin . Mikrop kapmasın. Enfeksiyon olmasın Allah korusun 🍀 kızınız ilerde en iyi arkadaşınız olacak çok şanslısınız. Benimki şimdi 3 yaşında. Lohusalıkta hiçbir şeyi sıkıntı yapmayın. ❤️❤️