gamzeyerlkaya o bölgeyi sürekli sen temizleme florasını bozarsın ve de tahriş edersin bu daha çok canının yanmasına daha çok kaşınmasına yol açar . mecbur bir doktora görünmelisin canım ben 1.5 ay çektim geceleri ağlıyordum. travazol krem, evde üzüm sirkesi vardı senin gibi onu su ile açarak kullandım. birde flora düzenleyici fitil verdi doktorum. ama kesinlikle sen su ile yıkama yapma bölgeyi silerken tahriş olmasın. günde kaç litre su içiyorsan onu arttır ben 3 içiyordum doktorum demek ki 3 litre sana yeterli gelmiyor dedi. birde bana antibiyotik olarak cafeks verdiler oda enfeksiyonumu azdırıyormuş kullanıyorsan buda iyi gelmiyor olabilir