Kızlar iki gündür çok kötü kaşınyım vardı bugün aynanın karşısına geçtiğimde çok kötü birşeyler karsılastim . Oturup baktığımda vajinanın içerisi bembeyazdı . Sonrasında sirke ile baya temizlemeye çalıştım görünen kısım temızlendi zaten . Baya kaşıntısı akıntısı da durdu . Üzüm sirkesi ile temizledim mecburen evde elma yoktu üzüm kullanan varmı elma sirkesi yerine 😪 geçip geçip çogalıyor bu illet . Birde günde 3 4 kez temizlememde bir sakınca olurmu acaba ilaç kullanmak istemiyorum ilaçta kesin bir çözüm olmuyor çünkü kaç kez temizlettim kaç kez antibiyotik kullandım bilmiyorum 🙄