bdenerigokce Busrata33 yaaa öyle mü🙈 maşallah ya, Miniğe bak sen yaa🙈 annesini görmek için aşırı sabırsızmış😍 sen bebekken hareketli miydin genelde tam tersi olur derler ya ondan sormak istedim💜
Busrata33 bdenerigokce Ay yok babası öyleymiş,😀Kayınvalidem anlatıyor çok fazla hareketliydi diyor artık etkisi varmış bilemem de 🥰
Busrata33 Aydemi Aşı yapılması gerekiyor zaten,şeker yüklemesine gerek duymadı doktorum 2gebeliğimde de
Aydemi Busrata33 devlet hastanesinde doğumunu yaparsan yaptır dedi. Ama benm doktorum özelde doğurtturuyor, o yüzden gerek görmedi. Benim de çok yaptırasım yok zaten
Aydemi bdenerigokce ben istemiyorum açıkçası çünkü kandan da bakılabilen bişeymiş. Bebeğe gereksiz şeker yükleniyor, ileride şeker hastalığı riskini arttırıyor. Canan Karatay izleyen annem sürekli beni uyarıyor🥲🥲
bdenerigokce Aydemi sen bilirsin canım 🌺 ben doktoruma aşırı güveniyorum, birine bu kadar bağlılık da ne derece iyi tabi😂 bana her şeyi açıkça anlattığı için gerek gördüyse ister diye düşünüyorum 🥰
bdenerigokce Asel2147 hayırla sağlıkla gelsin inşallah 🌺 şiş derken kilo anlamında mı söyledin tam anlamadım canım
Aydemi bdenerigokce doktoruna güveniyorsan yaptır tabii. Bence bu çok önemli bişey🤩 ben o yüzden kilo almama dikkat ediyorum yaptırmaya gerek yok desin diye
bdenerigokce Aydemi bende elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum şuanlık öyle bir şey yok gibi umarım olmaz doktorumda gerek görmez💜🤲 inşallah senin doktorunda gerek görmez
bdenerigokce Busrata33 yaa benim eşimde öyle, ultrasonda çok garip yatıyordu hatta doktor şaşırdı eşim dedi ki aynı benim yatışım🙊😂 babasına benzeyecek galiba benimkide 💜😂
Busrata33 bdenerigokce hahah olabilir hiç belli olmuyor 😀Hareketli olması, boyu babası,yüzü tipi aynı ben çocugumun,2.gebeliğimde de aynı abisi dedi doktor yani o da sana benziyor dedi güldük bizde eşimle 😀Sağlıklı olsunlarda en önemlisi
Hmyraltnts bdenerigokce 23+0 dayız bulantı ve kusmalarım sonunda bitti çok şükür. Bulantım arada oluyo sadece 🤷🏼♀️ onun dışında çok şükür çok iyiyiz minik beyefendi arada çok hareketli oluyor onu hissetmeye bayılıyorum 😍 karnım erken çıkmaya başladı şuan baya büyük iç karnım küçük çıktı😅 şu son bi kaç gündür sırt ağrılarım var ayakta biraz fazla durunca yada otururken yaslanmadığımda aşırı şiddetleniyor geceleri uyurken bile bazen ağrıdan uyanıyorum 🙇🏼♀️ analık zor ama çok da mükemmel bir şey rabbim herkese tattırsın bu duyguyu🤲🏻 buradan tüm hamişlerime çoookk kolay doğumlar diliyorum rabbim hepimize sağlıkla sıhhatle evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin🤲🏻😍🤍
bdenerigokce Hmyraltnts yaa çok şükür🌺 bulantının bitmesini 4 gözle bekliyorum ben🤲 bir de hissetmeyi aşırı sabırsızlıkla bekliyorum 🤲 aminnn, hayırla sağlıkla inşallah 🤲
Hmyraltnts bdenerigokce Ay ben çok çektim ilk 3 Ay kabus gibiydi kusmaktan baygınlık geçiriyordum artık rabbim yardımcın olsun. Yakında hissedersin canım çok muazzam bir his 😍
bdenerigokce Hmyraltnts inşallah ya, eşim biliyor ama ben bilmiyorum cinsiyeti arkadaşlarım sürpriz yapacak diye 🙈😂 onu da bekliyorum bir de 😂😂
Hmyraltnts bdenerigokce Aaa ay hadi hayırlısı keşke ikinizede sürpriz olsaymış ama böylede güzel herşey gönlünce olsun inşallah 😘😘