bdenerigokce Mrvphlvn kahvaltı öğünü, ara öğün ara öğün, akşam yemeği ve ara öğün 🥰 sebze et tavuk günlere bölündü, genelde yumurta yiyorum her gün, meyve yoğurt ceviz ara öğünlerimde ❤️
Mochi bdenerigokce amin hepimizinki inşallah💕masaj sürekli yaptırıyorum zaten ama o an rahatlık sonra aynı🥹 magnezyum düşük çıktı ilaç verdi dr henüz etkisini tam göremedim ama dün içemedim mesela tüm gün dışarıdaydık unutmuşum geç gelince. Hareketlerini 13 hafta içinde hissetmeye başladım sert hareket yaptığında ama şimdi daha iyi hissediyorum özellikle eşim onunla konuştuğunda dokunduğunda hareketleniyor babacı olacak galiba😆
Mochi Aydemi bende de anlık bi ağrı giriyor ve geçiyo hemen.uzun ağrılarım hiç olmadı ilk çocuğumda da öyleydi bilsemde bu süreci evhamlıktan dr uma sordum tabi😁 büyüme ağrıları rahim genişliyor normal dedi. Benimde aynı, uykuyla pek aram yoktur normalde ama koltuğa uzandığım an gidiyorum çok tatlı bi uyku geliyo ama gece arada uyanıyorum sabaha karşı uyanıyorum uyuyamıyorum falan böyle bir dengesizlik var🙃
Aydemi Mochi ayyy o erkenden uyanma bende de var. Neden acaba ya? Çünkü beni bıraksan 12-13 saat uyurum hiç de sesim çıkmaz. Ama sabah 8-9 dedin mi zınk ayaktayım. 5te uyanmalarımı saymazsak 9u zor ediyorum🤭🤭
Mochi Aydemi hormonlardan mı anlamadım😄 ilk hamileliğimde o kısım nasıldı tam hatırlamıyorum. Sabaha karşı gün doğduğu an uyanıyorum 5 e doğru. 8 e kadar kıvran dur her gün aynı🙃 8 de oğlumu kaldırıyorum anaokuluna gidiyor kahvaltı yaptır hazırla gönder öyle geçiyor sonra gözlerim yanmaya başlıyo uykusuzluktan ama ozamanda uyumaya vakit kalmıyo bazen dayanamayıp öğleye kadar uyuyorum ama
sevaldqn1 bdenerigokce biz daha yeni geçiş yaptık teyzoşlarrrrr henüz cinsiyetimizi bilmiyoruz ama başta acayip kız hissediyordum ve istiyordum şimdi de erkek hissediyorum 🥹 mide bulantılarım sabahlari devam ediyor sadece ara ara o da bel ağrısı da ayakta çok durursaam
bdenerigokce sevaldqn1 ben uyuyup uyandığımda belim ağrıyor, insan uyuyunca dinlenir benim niye ağrıyor anlamadım acaba ters mi yatıyorum yatışım biraz delidir😂
Mrlsoykrn Aleynacamoglu Aa gerçektenmi benim 14 haftada erkeğe benziyor denildi 16 hafta ve 18 hafta kız gibi denildi siz bacak arasını gördünüzmü net bi şekilde
Aysegul57 bdenerigokce merhaba 🥰 18+3 kızım oluyor 🫠 çok sabit oturunca benimde bel ağrım oluyor bulantılarım geçti şükür 😃 karnımda belirmeye başladı 🥲
sevaldqn1 bdenerigokce gece de bende oluyor sanırım sürekli aynı yatıyorum diye allah razı olsun herifimde gece erine erine masajımı eksik etmiyor oxnaşkngflşgslşp
Euain Aydemi tetanoz 20. Haftada yaptır dedi bana doktorum ama şeker yüklemesi hakkında bir şey söylemedi. Bir de 2 li tarama testim düşük risk çıktı ama 4lü tarama istedi 2 hafta sonra onu yaptırıcam.
Aydemi Euain ay inşallah hiçbir şey çıkmaz sağlıklıdır minnoş. Biz ikili tarama yaptırmadık direkt nifty için kan verdim ama ilk tüpte bebeğin dnası kanda çok bulunamamış, bir daha verdim. Doktor ense kalınlığına ve burun kemiğine baltı gayet iyi dedi. İnşallah sonuçlar da aynı güzellikte gelir❤️❤️