bdenerigokce Hatırlamıyorum ya tam olarak 2,5yıl oldu 18 civarıydı ben çok zayıf biriyim doktorum o yüzden erken hissetmeye başlamışsın demişti..Tabi seğirme gibi ,benim bebeklerim çok hareketli ama bunu doktorda söylüyor.Kişi ve bebeğe de bağlı birleymiş bu ☺️☺️İlk bebeğim asla durmadı hocam doğurtun dedim en son 😀