Gamzealptkn adetten 8 gün önce silik pembe ile öğrendim canım🌸artimed diye bir test, adet günüm bugündü adet olmadım gebelik kesin vardır diye düşünüyorum iki çizgide kopkoyu, ama gidip kanda vermedim🙈😂 büyüsün diye bekliyorum, 2 gün önce test yaptım tekrar 2. çizgiye yaklaşmış kırmızılık, akışa bırakmak en iyisi kızlar, nasılsa kalp atışı 6.haftadan sonra oluyor, ağrım sızım kanamam olmadığı için doktora gitmekte acele etmedim, adetim geçsin diye bekledim, relax moral bozmayın kendinizi mutlu edin, değerli olduğunuzu hissedin gerisi gelir. no stress