sebnemkargaci Gamzealptkn evet yaptırdım ondada bir sıkıntı çıkmayınca tiroide bağladılar ama dediğim gibi bu konu hakkında çok çalışma olmadığı için net konuşamadılar
Dilannnurse Gamzealptkn ben adet gecikmesinden bir gün sonra yaptım 3gün sonra beta verdim 3bin küsürlerdeydii
Meridaily Gamzealptkn benim de gecikmenin 2. Günü hiiiçbir belirtim yok adet olmayacak gibiyim sanki. Normalde her ay kasık agrısı, göğüslerde şişlik sancı vs aşırı olurdu bu ay hiçbiri yok. Az önce dayanamayıp test yaptım negatif benim de 😁