Gamzealptkn benim o zamanki belirtilerim rahimde iğne batması hissi bide sağ kasıkta batma hissi goguslerde hassasiyet di bu belirtiler olunca test yapmak istedim 🤷🏻😊bir hafta geçti testlerin üzerinden dün betam 747.6 çıktı belirtiletimde şuan için göğüs hassasiyeti biraz azaldı ama koku hassasiyetim War parfüm kokuları rahatsız edici parfüm sewen biriyim normalde 😅herşey değişti tereyağını çok sewerdim oda rahatsız ediyor mesela ayrıca aşırı yemeklerden sonra gaz oluyor birde mide yanması 😊