Gamzealptkn Merhaba adeti gecikmeden kaset testle çift çizgi gören var mı ? Adete kaç gn kala öğrendiniz sonrsında kan verdiğinzde kaç geldi bu testler hcg kaç olunca algılıyor acaba markaya göre değişiyordur tabi ama ortalama kaçtır acaba ?
Zeyzey_1405 Gamzealptkn ben adetime 1 gün kala kaset test yaptım ikinci çizgi çıktı hemen kan verdim hcg 182 çıktı
Ytrr Gamzealptkn ben adet olacağım gün test yapmıştım çift çizgi çıkmıştı daha sonra kan verdim 473.1 çıktı öyle öğrendim
nursenasrky Gamzealptkn kasetler 50 den sonra goruyor diye biliyorum ben adetten 1 gun once kaset testte gordum 60 ti beta
Sibelsibos Zeyzey_1405 daha öncede yaptınmı sadece 1 kalanı yaptın test merka ediyorum 5 günüm var adete negatif çıkar diye yapamıyorum
Zeyzey_1405 Sibelsibos adetime 3-4 gün kala yine yapmıştım çok çok hafif hayalet çizgi çıktı ama ben kuruma çizgisidir diye inanmadım çünki çok kez hayal kırıklığına uğradım daha sonra 1 gğn kala tekrar test aldım onda direk çıktı
Esra_Omer_21 Sibelsibos ben bu ay 7 gün kala yaptim bide bugun iki gün kala yani yaptim yine negatif adet günümü bekleyeceğim
Gamzealptkn Ytrr baya yüksekmiş sizinde ben daha önce kimyasal gebelk geçirdm adet günümde 26 gelmşti 🤦🏼♀️
Hulyaerol Ben adete 3 gün kala gebelik testi yaptım iki tane ikisinde de silik çizgi çıktı anında ertesi gün acilde kan werdim beta 33.6 çıkmıştı 😊
Gamzealptkn Hulyaerol benmde 3 gn var hiç çizgi çkmadı ama kasık ağrm yumurtlamadan beri var kokuları o kdr hassas alıyorm ki anlatamam zor yemek yaptm bugn
Sibelsibos Zeyzey_1405 çok sevindim bende korkuyorum yine negatif görcem diye bi taraftan da meraktan ölüyorum ama çoğu kişi erken öğrenmiş çoğu kişide çok geç o yüzden kestiremiyorum yorumuna çok tşkler 🙏🤗
Zeyzey_1405 Sibelsibos herkeste döllenme tarihi Farklı olabiliyo siz yine de çok acele etmeyin bi kaç gün daha beklemeye çalışın biliyorum çok sabırsız oluyo insan ama hayal kırıklığı yaşamak daha kötü
Sibelsibos Zeyzey_1405 çok haklısın canım işte insan bi hevesleniyor 🤗🤗 27 sinde yumurtlama 28 de catlama yaşadım ve değerlendirdim inşallah tutmuştur ilgine tşk ederim 🥰🙏🙏
Gamzealptkn Zeyzey_1405 doktor test pozitif gelince kan sulandırıcı iğne başlayalm ddi o yüzden erkem teşhis edeymde tedaviye başlıym istiyorm kan da vermek istemym damarmı bulamıyolar 3-4 kere deliyolar bide sürekli kimyasal olyor 🤦🏼♀️
Sibelsibos Gamzealptkn ama umudun var dimi seni takibe alcam inşallah pozitifi görürsün bana da umut olursun inşallah ,,🥰🤲🤲🤲🤲🤲🤲
Gamzealptkn Sibelsibos aminn inşallah ben korunmayı bıraktğm ay hemen hamile kalıyorm kan veriym poztf çıkıyo 2 gn snra kan veriyorm düşmeye başlıyp snra kanama başlıyo kimyasal oluyo bu ay da korunmayı bıraktm muhtemelem yne var baya belirtilerm var çünkü ama işte yne kimyasal mı olcak bilmym 5. Olcak bu