kalorisizpatates nesli5154 aa yanlış anlaşılma olmasın ben yukarıdaki yoruma istinaden soğan suyuna cevap vermiştim hayıt otu hiç kullanmadım sizi yanlış yönlendirmeyeyim☺️
Zeyno0163 Seyma0101 kaç yiilik evlisin bi postunuzu gördüm. Tüp bebek yapmışsınız tutmamış galiba . Kaç ay sonra Kendiligen oldu
Seyma0101 Zeyno0163 ben sorunlar cok farklı kızım 5 yasında kızımdan sonra kıst amelıytı gecırınce sorunlu oldu tup benekten yaklasık 1,5 yıl oldu sanırım hayıt macunu ovulasyon testi kullandım bıde bır gebenın günlüğü var ordan jel aldım
Ahsenmom nesli5154 Hayır tohumu değil de hayıt suyu içtim adetlerim düzene girdi hamile kaldım Mfk macun falan kullandım ben. Tabiki herşey Allah’tan
Zeyno0163 Seyma0101 bende bu ay hayıt macunu ovulasyon testi yapıyorum Jeli kaç gün kulandınız bende 3 tane var
Seyma0101 Zeyno0163 canım jeli sadece bir kere kullandım catlamada tesaduf oldu 🙈 aslında ben detox kahvesı de ıcıyordum zayflamak ıcın yanı bılmıyorum hangısının fayda sagladıgını once Allah ol dedı 🤲 ınsallah senınde ıse yarar
Sibelsibos nesli5154 ben yumurtlamayı çatlamayı görene kadar her sabah içtim adet sonrası hemen başladım adete 4 veya 5 gün kaldı bakalım işe yaramışmı görcez
nesli5154 Sibelsibos Evet sen içmiştin canım hatırlıyorum hadi inşallah güzel sonuçlar alırsın bize de umut olursun
nesli5154 ridakegzo ovülasyon testide aldım canım stres yapıyorum sanırım ben kafadan çıkarmak çok istiyorum ama geliyor yine ikidebir
Ahsenmom nesli5154 Bilemiyorum. Ben hazır su olarak aldım. Tohum nasıl kullanılıyor hiç bir fikrim yok
nesli5154 Sibelsibos Evet ben hatta seni aradım soracaktım nasıl kullandın diye ismini hatırlıyorum ama devamını bilemediğim için bende buraya yazdım bir kaç kişiden daha duydum canım çünkü güzel sonuç alanlar olmuş
Mervesns Ben çakşır otu suyu kullandım ilk ay hamile kaldım etkisi oldu mu o olmadan da kalır mıydım bilmiyorum ama faydası olduğunu söylüyorlar eşime de içirdim kendimde içtim
Sibelsibos nesli5154 bende bu ay öğrencem kuzum yumurtlamayı görene kadar kullan dediler gördüğünde bırak dediler bende öyle yaptım olmazsa hemen geri başlıycam hayıt tohumuna 😊