nesli5154 ben bi dönem kullandım hemen hamile kaldım adetimin 3. Günü içmeye başladım sabah akşam 10 dakika demleyip aç karna içtim yumurtlama gününden bi gün önce bıraktım daha sonra yumurtlama günü ilişki yaşadık bi daha kinde adet olmadım yerleşme kanaması yaşadım test yaptım hamileydim arkadaşım da da enfeksiyon vardı hamile kalamıyordu ona da tavsiye ettim enfeksiyona çok iyi geliyor oda bi dönem içti benim dediğim gibi şimdi 8 haftalık hamile 🩷