Merhaba canım 😊 2 tane normal doğum yaptım bı kız bı erkek 🤭 kızımda nişan gelmişti açık pembe bı leke pecetede tabi ben bişi olduğunu anladım aha dedim ben bugün doğuracam dedim ardından belimden doğru bı ağrı geldi karnıma doğru yayıldı sanci hemen alt komşumu aradım durumu anlattım anında geldi sancin ne durumda falan dedi dedim belimden doğru sancı War karnıma geliyo sürekli diye ogun normal kontrolümde wardi Dr gittik neyse durumu anlattım açıklığa baktı 2 cm açıklık ile beni doğuma aldırdı 😅tabi İlk Bebek bişi bilmio insan orda bı suni sancı werdiler o sancı ile akşam 6 da doğum yaptım 😂ikinci çocukta da Sabah normal kahwalti yaptım yattım uyudum bı sancı ile uyandım yengemi aradım dedim böle böle dogrucam galiba dedim 🤭15 dk da.bi sancım oluyordu onda da hemen gitmedim Dr a 😂akillanmistim çünkü suni sanciyi istemiodum duş falan aldım sonra hastaneye gittik 🙂 ebelere dedim aslında akşam üstü gelecektim 5 gibi dedim onlarda çocuk kucağında gelirdin acilman War birazdan doğar bebek dediler öyle de oldu 😂😂yarım saatte doğurdum insan kendini dinleyince anlıyor aslında rabbim bı awazda kurtulmayı nasip etsin 😊🤲