Hulyaerol ilkinde evde çektim sancimi 7 cm açıklıkla gittim hastaneye hastaneye gidince 10 cm açılma oldu olmadı tam bilmiyorum ama hastane de olunca insan çok strese giriyor bence bide alttan muayene edince doğumdan zor o ya 😔 bunda da iki kere alttan muayene etti ve sancım gitti bende yeniden hastaneye gitmek için son raddeye kadar bekleyim diyorum