Deletedmom_116 Bet1 kuzum iki gündür sürekli var bu durum Yürüyorum düzelir diye duzlemiyo hata hoşuna giden şeyleri yiyorum iciyorum bebeğimin gene yayilmiyo taş kesiliyo Nisan şu gelirmiki diye bekliyorum ama oda gelmicek sanırım
Bet1 Deletedmom_116 geçmiyorsa git kuzum o zaman illa su ya da nişan gelecek diye bir şey de yok. Belki başlamıştır doğum farkında değilsindir geçmemiş 2 gündür baksana
Azeriqizi Deletedmom_116 bendede dun oyle olmustu gecer gecer dedim solada yatdim gecmedi .3 4dkdan bir geliyordu toplanma sertlenme oda canimi cok acitiyordu .ama cok sükür acilma yoktu.senin vaktin gelmis birazda brkle csnim gecmezse git bir gorun
Deletedmom_116 Azeriqizi Sag sol düz hepsini deniyorum bı dk geciyo gibi rahatlatliyorum cokd eğil bı dk falan sonra Gene taş keisliylrum bakayım dediğin gibi gideyim olmazsa
Deletedmom_116 Alimenur ahah doğur 😂😂elif vermiyomus bize kızını bizde seninkini alırız sjsj yakinizda
Simay13 Deletedmom_116 dün gitmiştim. Bu bendede vardı. Nstde sancı çıktı. Ama ben hissetmiyorum. Ve bu dediğin sanciymisssss
Deletedmom_116 Simay13 Kiz belden kasiklara sancım var zaten Sürekli ara ara Ama acı esigim yüksek olunca vücut Zmanala alıştı ona Zorlamiyo ama bu kasılma mahvetti kasildicka kasiliyorum habire İnsalakh sancidir geliyodur ebnimkide
nino033 Deletedmom_116 doktora görünmekte fayda var çünkü doktorum sıklığı artarsa mutlaka ara desi beni
Simay13 Deletedmom_116 sanciii. O kasılma acayip birşey. Benimde acı eşiğim yüksek sayılır .hayırlısı inşallah. Hareket halinde ol devamlı. Comel kalk yap birsryler 😁😁 sende yardımcı ol
Alimenur Deletedmom_116 ay kız valla ne güzel olur ya karşılıklı ıkınırız😅😅 O deilde biz birbirimizi de tanımayız ha
Deletedmom_116 Bet1 Gecmedi aşkım babası sevince duzelirdi bana gıcıklık yapardı Önceden Yumuşadı sevince iki gündür iflam kesildi resmen
Deletedmom_116 Alimenur Taniriz kız özele gel 😂😂resimleşeleim beni bulursun sen ben bulamam belki sjsjsj şerife cesur ismim aklında dursun lazım olur sjsjs
Bet1 Deletedmom_116 kizzz bence bı git belki sende bugün dogurursun 😂😂 açılma bile belki vardır bı kontrol ettir kendini
Alimenur Deletedmom_116 tmm aklımda dursun anam burda özelde olmuyo ki herkes giriyo Ben çarşaylıyım belki görürsen bu mu ki dersin aklında bulunsun
YuvarlanamayanPaanda Deletedmom_116 haydi yiğidim sırayla doğurun insallah kasılmalar doğum başlangıcı oluyor sıklaşır agırlaşırsa acile git bi
Deletedmom_116 YuvarlanamayanPaanda 😂😂benimki Gaza geldi sanırım sık aşko zaten Gecmiyo geliyo bı dk sonra tekrar geliyo ama leke vs yok