birannis_ ikiprensannesi__ benimde 27+3 haftalık eylül 2 gözüküyor doğum ama benimde şeker tansiyon sıkıntı olduğu için sezeryan olacak sanırım oda ağustos 15 den sonra gün verebilir bakalım hayırlısı ile gelsinler bebişler 🌸
Seval2468 ikiprensannesi__ 27+4 um 31 agustos 1 eylul gözüküyor ama ilk ogkum 37+5te doğdu bu oğlumda biraz alt tarafımda duruyor sanki ağustos 15 gibi olacak gibime geliyor
alisko ikiprensannesi__ normal istedim sezaryen sonrasından çok korktuğum için ama tabii ki gerekirse sezaryen de olurum önemli olan sağlık :) sezaryen sonrası vajinal doğum varmış, okumuştum forumda siz de araştırın normal düşünüyorsanız
ikiprensannesi__ alisko normal isterdim ama yapamam maalesef rahmimde vâris var ve normal doğumda patlarsa sağ kurtulma şansım çok az o yüzden sezeryan 🤗🤰
ikiprensannesi__ mylifeAslan tutturabilirsin bence ben 28 olmak üzereyim Eylül başı kurtarır seninki Eylül 23 u
ikiprensannesi__ gulsahklkn benimki sezeryan ama (ilkinde sezeryanla olduğu için) biraz erken dogururum ben 🤣🤣
gulsahklkn ikiprensannesi__ Benimde sezaryen olursa 27 ağustosa falan denk geliyo eğer acil bişey olmazsa 😂
Rabis0446 ikiprensannesi__ 27+4 ikinci hamilelik sezeryana doktor ağustos sonu diyor ama ben 1 Eylül istiyorum bakalım gelmezse o zamana kadar 1 eylülde sezeryan
muallime54 26+5 teyiz ☺️ normalde 17 Eylül görünüyor ama sezeryan olacağım, muhtemelen ağustos sonu geliyor paşa 🥰
Elfakca Medine_yasar05 5. Sezeryan mi tehlikeli değil mi 3 ten sonrası (Allah nazardan saklasın sizi )
Mamasu ikiprensannesi__ Ben 28+2 oldum 6 eylül gözüküyor ama bakalım erken doğum riskim vardı ne olur bilemem. aslan mı başak burcumu olacak merakla bekliyorum