TomrisHanim ikiprensannesi__ sezeryan olacağı için Eylül’ün ilk haftası benim ☺️ inşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz
Abcc-1 ikiprensannesi__ 28+6 tahmini tarihimiz 5 eylüldü sezaryen istediğim için 23-24 ağustos gibi yaparız dedi doktor bir akdilik olmassa
aydmrtugba 26+4 Sezeryan düşünüyorum doktor 6 Eylülle 20 Eylül arasında bekliyoruz demişti ama doğum için konuşmadık daha sezaryenle daha önceden alırlar belki ilk gebeliğin pek bilgim yok