Deletedmom_50 Yazmelegi_ aşkım benim doğum ne zaman sence normal veya sezaryan her ikisi içinde şuan 27+1
Medine_yasar05 Yazmelegi_ evet şuan tam 29 haftaligim doktorum Ağustos ayına bırakmam diyor da ben de acaba erken mi dedim
Deletedmom_50 ikiprensannesi__ aminn kuzum cümlemizin bebis inşallah sağlıklı sıhhatli hayırlısı ile gelir
ChemistrySK Merhaba 26+6 haftaligiz, 6 eylul gorunuyor ama normal doğum olacagi icin tarihi bebisim belirleyecek Allah izin verirse
Medine_yasar05 Yazmelegi_ hipertansiyon hastası olduğum için cnm Sabah 2 tane akşam 2 tane tansiyon ilacı alıyorum ve 5 ci sezaryanimi olacam
Elfakca Medine_yasar05 5. Sezeryan mi tehlikeli değil mi 3 ten sonrası (Allah nazardan saklasın sizi )
hayalcim ikiprensannesi__ benimde 26+6 hafta sanırım 30 ağustos olacak doğum 39 da sezeryansa alıyormuş drum
3Tospikannesi ikiprensannesi__ 27+1 🥰 4 eylül ama doktor 1 ağustostan itibaren bekle dedi ilk ve ikinci çocuğumda öyle oldu 😊