Papatyaa_severrr000 Elt60 cinsiyeti kaç haftalıkken öğrendiniz? Bakalım bende tutacak mı merak içindeyim:)
Elt60 Papatyaa_severrr000 13+5 de kız dedi doktorum. 16+5 de gittiğimde hala kız değişmemiş dedi 😅 Ben de gördüm ama bacak arası açıktı kız gerçekten 😅
YFY ZeynePerolLl uvv 4 çocuk bi de🤭 valla ilki erkek ikinci belli değil. Tersine düşünürsek kızdır inşallah😄
visnelibrownie ZeynePerolLl bana da bakar mısın ismim RAZİYE (nasıl ve neye göre bakıyorsun bide merak ettim de )
F-F F-F ZeynePerolLl Tesekkur ederim evet bir kizim var ve su an 2ciye hamileyim 16 haftalik sizin soylediginize gore erkek olmasi lazim ☺️
Papatyaa_severrr000 Durumery ya tabi, birde öyle bebekler var kendilerini hiç göstermiyor kimisi 35 haftada öğreniyor cinsiyeti ay ne kadar kötü ama dimi😆 ayrıca yüzük testi bende doğru sonuç vermişti sen denedin mi?