Sevdeduysak ZeynePerolLl Birinci erkek doğru 2.de erkek dedi doktor ama nedense içimde kız hissi var erken soyledi baya cinsiyeti insallah kızdır😂 saglıklı olsunda tabi. Bu arada abowww 4 cocuk kım ben kim😂
Seyma_erkan27 ZeynePerolLl 13 haftalık ken kontrole gitmiştim devlet hastanesine direk cinsiyet kız dedi, şaşırdım devlet küçük diye söylemiyor derlerdi, fazla inanmadım 16 haftalık ken özele gittim oda kız dedi şuan 27+3 haftalığız 🥰