havvakpln23 ZeynePerolLl herkes yazmış bakabilir misin diye nasıl bir yöntem bilmiyorum ama merak ettirdiniz 😁😍 bende hamileyim ve sonrakileri de merak ettim yanıtlar mısınızzzz ❤️ havva
Papatyaa_severrr000 Durumery bana da 3 erkek dedi tahmin ediyor sadece, yoksa kesin bilgi değil tabi onu Allah bilir. Sağlıklı olsunlar da kız erkek fark etmez.
Durumery Papatyaa_severrr000 kesın olur mu zaten hıc :) doktor bıle kesın sonuc veremez cogu zaman :) takılıyorum ben
Papatyaa_severrr000 Durumery ya tabi, birde öyle bebekler var kendilerini hiç göstermiyor kimisi 35 haftada öğreniyor cinsiyeti ay ne kadar kötü ama dimi😆 ayrıca yüzük testi bende doğru sonuç vermişti sen denedin mi?
sermin55 Tşkler Evet ilki kiz oldu bakalım ikinciye hamileyim işallah erkek olur 18 haftalık olduk şimdi
Elt60 Papatyaa_severrr000 bu tez bende tutmadı. İlk kızım doğduğunda erkeğe benziyordu. Kim görse bundan sonraki erkek olacak dedi ama tutmadı. Nasipse bir kızım daha olacak 😊💕
Papatyaa_severrr000 Elt60 cinsiyeti kaç haftalıkken öğrendiniz? Bakalım bende tutacak mı merak içindeyim:)
F-F F-F ZeynePerolLl Tesekkur ederim evet bir kizim var ve su an 2ciye hamileyim 16 haftalik sizin soylediginize gore erkek olmasi lazim ☺️