Hafizebirhanim Shf 3. Aya kadar cokk fazla mide bulantisi yasadim ben. 5 kilo felan verdim, yemek yiyordum ama sabah kalkinca herseyi cikariyordum. Yogurt ve baharateiz seyler cok iyi geldi 😌
Aysegulgnc Hafizebirhanim bizde cinsiyet belli değil karnımda pıt pıt pıt kalp atması gibi oluyor hatta dün baya balon patlaması gibi şeyler oldu neyse cinsiyetleri ne olursa olsun zaten isimlerimiz hazırdı birtek cinsiyetini belli olması kaldı
-Annem Hafizebirhanim Ayy bilmiyorum ki valla ne hikayeler okuyoruz burda oladabilir olmayabilir ne desem yalan olur şimdi 🤭😂😂 Hakkımızda hayırlısı olsun :)
SeDAaaaa35 Hafizebirhanim evet o şekilde bakarsak yaramaz anlamına geliyor. Ama bizim oralardaki türbenin adının inanışın adıdır dersimde
Mltsnl Hafizebirhanim merhabaaa bende 11+4 de gittim erkek denildi ve biz de gördük yani dün 15.haftam kız denildi şuan alışmaya çalışıyorum
Nazli05 Shf şu an 12 haftaya giricem bitmiyor Allah’ım kafayı yicem ilaçları bile kusuyorum bende çok korkuyorum bitmicek diye
Ebrusena Bizde bugün 15+0 olduk iki doktorda erkek dedi😄 kızlar bi sorum olucak size su gibi akıntınız oluyor mu bugün çok oldu korktum biraz
Euain avakadominigi benim çıktı canım belli oluyor artık dışardan hafif. Ama dikkatle bakmayan da anlamaz öyle bir çıkıntı işte 😄
Mltsnl Hafizebirhanim valla bilmiyorum ki kesin bişey de demiyor başka doktora da gideceğim onun için hatta dedim haftaya yine değişir mi diyor belli olmaz 😀