Hafizebirhanim 15 haftalik hamileler alisverise basladinizmi yada hareket felan hic hissettinizmi (: isimler bellimi 🤗 hadi biraz sohbet edelim
Sevgi1985 Hafizebirhanim selam 15+2 4 adet beyaz zıbın aldım sadece cinsiyeti 12 haftada tahmin yaptı çarşamba günü kesinleşecek erkek olursa Alptuğ olacak kıza isim düşünmedim ☺
-Annem Hafizebirhanim 15+ 3 haftalık olduk ☺️ Erkeğe benziyor dedi ama net birşey söylemedi cinsiyet için ayın 16 sında randevum var muhtemelen o zaman öğrenirim diye düşünüyorum.🤭 Dün gece ilk defa çok hafif bı hareket hissttim ama emin de değilim😂 Sadece zıbın ve çorap tarzı şeyler aldım 🤰🤷🏼♀️
Bbbsr Hafizebirhanim ben 15+6 yım yarın 16 ay resmen haftalar geçmiyo dün ilk defa internetten bi tane minnoş tulum sipariş verdim kız olcak inşallah. Adı yüksek ihtimal Nil
SeDAaaaa35 Başladım canım erkek oluyor allahın izniyle Munzur olacak adı. Daha hissetmedim ama geçen hafta kalp atımı gibi pıt pıt böyle attı bana mı öyle geldi onu bilmiyorum tabi erken diyorlar daha
Beklenenim11 SeDAaaaa35 mesajınıza denk geldimde munzurun anlamı ne demek Bizim oralarda kötü söz olarak kullanılıyorda merak ettim
Beybicik 15+2′den selamlar 😊 soruların hepsinin cevabı hayır 😁 alışverişe detaylı ultrasondan sonra başlayabilirim belki. İsim konusunda da hiçbir fikrim yok 🤷🏻♀️
Hafizebirhanim Beybicik bende detayli ultrasondan snra dusunuyorum 😌 ne zaman hareketleri tam hissedicez acaba
Euain Cinsiyeti yarın öğrenicez umarım ama ben baya alışveriş yaptım. Bebek arabası beşik gibi şeyleri aldım tutamadım kendimi ☺☺
Mltsnl Hafizebirhanim merhabaaa bende 11+4 de gittim erkek denildi ve biz de gördük yani dün 15.haftam kız denildi şuan alışmaya çalışıyorum
Elzem07 Hafizebirhanim yalan bu, ben bugün gittim yemediğim tatlı kalmadı. Canı istemedi göstermedi 😁
Beybicik Hafizebirhanim Bugün kontrolüm vardı. Doktor hareket hissediyo musun diye sordu ama bende tık yok valla
SeDAaaaa35 Hafizebirhanim evet o şekilde bakarsak yaramaz anlamına geliyor. Ama bizim oralardaki türbenin adının inanışın adıdır dersimde
Hafizebirhanim -Annem erkek olunca degisme ihtimali oluyormu acaba 🙄 benim doktorum 14. Haftada kesin erkek dedi korktum simdi 😁
Hafizebirhanim Shf 3. Aya kadar cokk fazla mide bulantisi yasadim ben. 5 kilo felan verdim, yemek yiyordum ama sabah kalkinca herseyi cikariyordum. Yogurt ve baharateiz seyler cok iyi geldi 😌
lorix35 Shf benim ilk 3 ayimda hiç mide bulantısı mide yanmasi gibi sikayetlerim olmamıştı şu an 14+6 bu ara ne yesem aşırı olmasa da hafif bir mide bulantisi yapıyor
-Annem Shf Bende illallah etmiştim artık hiç geçmeyecek mis gibi hissediyordum ama geçince çok rahatladım hatta bu seferde niye bulamıyorum diye kurmaya başladım kendi kendime 🤭😂 İnşallah sizin de en kısa sürede geçer ☺️🙏🏻
Nazli05 Shf şu an 12 haftaya giricem bitmiyor Allah’ım kafayı yicem ilaçları bile kusuyorum bende çok korkuyorum bitmicek diye
-Annem Hafizebirhanim Ayy bilmiyorum ki valla ne hikayeler okuyoruz burda oladabilir olmayabilir ne desem yalan olur şimdi 🤭😂😂 Hakkımızda hayırlısı olsun :)